Диалози (10)

11.03.2011 at 8:02 2 коментара

Аз: Днес ми се случи нещо приятно, като ходих в ИСУЛ. Един мъж се обърна към мен с госпожице.
Съпругът ми: Сега, ако бях проклет, щях да попитам от очната клиника ли излизаше.

Диалози (9)
Диалози (11)

Entry filed under: Някакви такива.

Диахронично* (13). Закрити врата Да слеем, да полуслеем или да разделим (5)? На живо/наживо

2 коментара Add your own

  • 1. Мила  |  18.10.2011 в 20:11

    Не, съпругът Ви не е хич проклет… ;) Само малко зъл! ;)

    Отговор
  • 2. frog  |  11.03.2011 в 10:29

    Хехе, ми няма лошо, дори напротив – приятно е. :)

    Отговор

Вашият коментар

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Как се пише?

Категории

Последни коментари

Емилия Филкова за Тирета и интервали
Gabriela Grigorova за Частен проблем с пълния член (…
Ивета Георгиева за Изписване на числителни редни…
Стела за Представям ви нашата нова…
Радослав (Ради) за Българският език днес – между…
Радослав (Ради) за Българският език днес – между…

Блогът е включен в

Блогосфера

Въведете своя имейл адрес в полето долу и натиснете бутона, за да се абонирате за публикациите в блога.

Присъединете се към 609 други абонати

Лиценз

Creative Commons License
Всички публикации в блога са под лиценза Криейтив Комънс: признание–некомерсиално–без производни произведения 2.5 България

Суха статистика

  • 2 519 251 посещения