Нова година – ново правило в моя блог

02.01.2013 at 8:24

Читателите на блога ми добре знаят, че имат възможност да ми задават езикови въпроси, на които аз отговарям добросъвестно и доколкото ми стигат познанията и силите. Случвало се е да пропусна някой – моля за извинение, не е било поради особено лично отношение.

За съжаление, се налага да огранича тази възможност. Ангажиментите ми се увеличават и съответно свободното ми време намалява. Занапред ще отговарям на не повече от два въпроса седмично от един и същи човек, независимо дали са поставени в Езикови питанки, или в коментар под публикация. Седмично означава от понеделник до неделя.

Бъдете живи и здрави през новата година!

Entry filed under: Език мой – приятел мой.

Друсан кебап България – страната на ризортите


Как се пише?

Категории

Последни коментари

Боян Георгиев on Езикови питанки
Педант on Да слеем, да полуслеем или да…
Павлина on Езикови питанки
Светлана Йорданова Д… on Езикови питанки
Павлина on Езикови питанки
Катинка Диковска on Езикови питанки

Блогът е включен в

Блогосфера
Информ@Лично

Въведете своя имейл адрес в полето долу и натиснете бутона, за да се абонирате за публикациите в блога.

Join 382 other followers

Лиценз

Creative Commons License
Всички публикации в блога са под лиценза Криейтив Комънс: признание–некомерсиално–без производни произведения 2.5 България

Суха статистика

  • 809,523 посещения

