Олеле, доцент Ботьо Ангелов лекува!

21.04.2010 at 13:24 28 коментара

Няма да премълча! Даже ми се ще да ругая!

Много се ядосах вчера. Ама много! Първо, защото става въпрос за майка ми. Второ, защото трябваше да се оперира не безименият пръст на левия ѝ крак, а окото ѝ. С това изобщо не искам да кажа, че една операция на безимения пръст на крака е безотговорно дело.

Специалист офталмолог постави на майка ми диагноза птеригиум, което, казано на по-разбираем език, означава външно перде и изисква сравнително проста, повърхностна хирургична намеса, за да бъде отстранено. В Медицинска академия обаче доцент Б. Ангелов намери основания за по-драстична операция, налагаща по-дълбоко ровене в окото и поставяне на имплант. Същият лекар препрати майка ми към частния си кабинет, което вече ни наведе на съмнения.

Когато две лекарски мнения се различават съществено, естествено е да се потърси трето. Третото мнение потвърди първото, т.е. диагнозата птеригиум и необходимостта от по-простата хирургична намеса. Специално попитах третия лекар дали вижда някакви основания за диагноза катаракта и съответно за операция с поставяне на имплант. Отговорът беше, че има уплътняване на структурата (все пак майка ми не е в първа младост – има трима внуци и един правнук :), което е предразположение за образуване на катаракта, но дали изобщо ще се образува – само бъдещето ще покаже. В УМБАЛ “Царица Йоана”, по-известна като ИСУЛ, приеха майка ми с направлението за хоспитализация, което беше дал първият специалист, и днес д-р Кирков я оперира. Благодарности за добрата работа и личното отношение. :)

И така, доцент Ангелов, защо искахте да извършите по-сложната операция, когато нуждата от нея далеч не е очевидна? До момента лекарите в моето семейство не бяха чували за “профилактична” операция на катаракта! Аз имам отговор и мисля, че той е логичен: защото бихте получили по-голяма сума от Здравната каса. (Да, пациентите ви не са чак толкова невежи, могат да съберат две и две. И колко ли пъти касата е била източвана по този начин, плащайки за излишни процедури?!). Също така мисля, че е неморално да излагате чуждото здраве на риск, по-голям от необходимия, в желанието си да получите три лева повече.

Не обичам да давам напътствия, ако никой не ми ги е поискал, но в случая би било полезно. Ще формулирам съвета си възможно най-безобидно за доцент Ангелов: ако имате диагноза птеригиум, по-добре е да не се насочвате към въпросния хирург – има опасност без време окото ви да бъде изненадано от ненужен имплант.

Entry filed under: Някакви такива. Tags: , , .

Диалози (8) Съкращаване на словосъчетания

28 коментара Add your own

  • 1. ru  |  21.04.2010 в 14:29

    Да де, ама все пак му кажете името, защото само, когато такива случаи получат гласност, тогава ще се престане с тези злоупотреби …

    Отговор
  • 2. Павлина  |  21.04.2010 в 15:01

    Доц. д-р Ботьо Ангелов. Защо ли всъщност го спестих?

    Отговор
  • 3. doni  |  21.04.2010 в 15:02

    Наистина, защо не редактираш името и да замениш инициалите? Нека се слави името му. А аз, ако бях на твое място щях да пусна официално оплакване.

    Отговор
    • 4. Павлина  |  21.04.2010 в 20:57

      Ето, редактирам. И сестра ми ме упрекна, че не съм написала цялото име на този лекар.

      Отговор
  • 5. Marfa  |  21.04.2010 в 15:37

    Същата работа като с професор ти Петко Минчев, който вода от Марс донесе, за да успее да държи в болницата си здраво и право 13-годишно дете, на което на бърза ръка му постави диагноза „туберкулоза“. Която, излишно е да споменавам, се оказа изсмукана от пръстите, слава Богу. За щастие майката на детето обаче не беше паднала от Марс и след като едва ли не отвлече сина си от болницата, потърси и други мнения, които нямаха нищо общо с делюзиите на т. нар. „професор“.

    Отговор
  • 6. mkavlakova  |  21.04.2010 в 16:44

    Не мога и аз да разбера каква е тази толерантност към този нахал?
    Напишете му името и още как!

    Отговор
  • 7. Иво  |  22.04.2010 в 7:25

    http://blog.summerborn.eu/?paged=7

    Така ще е докато на лекарите им се плаща за излекуван пациент, тоест докато имат сметка от повече болни.
    Един общопрактикуващ лекар трябва да бъде санкциониран за всяка визита, тоест ако има 1000 пациента и 200 дойдат този месец на преглед, да му се плати само за 800, защото не е направил профилактика на тези 800

    Отговор
  • 8. kambanka  |  22.04.2010 в 14:07

    И на мен ми се случи някакъв абсурд(можете да прочетете на блога ми)! За съжаление в лудницата не разбрах името на този (не знам как да го нарека) малоумен доктор, който за щастие повече не видях.
    Истината е, че лекарите (99.9%) освен продажни, са и некадърни, мързеливи, работят в закостеняла система, не четат достатъчно новостите, хората за тях са опитно поле – статистика. И да не забравяме – ПЪТЕКА ОТ ЗДРАВНАТА КАСА!

    Отговор
  • 9. Иво  |  23.04.2010 в 5:48

    „…не е направил профилактика на тези 800“ да се чете: „…не е направил профилактика на тези 200“ в предния ми отговор.

    Отговор
  • 10. Георги  |  26.10.2010 в 10:25

    *** Аз отидох с дядо ми вчера и веднага започна с имплантите!Сега се връщам от друг лекар, който изключи операцията като цяло като възможност!!!И то лекар с по-добре оборудван кабинет и за който няма лоши отзиви, а не както Ботьо *** Ангелов.Няма ли как да му направиме мръсно ***!!

    *** Цензурирано от мен – Павлина.

    Отговор
    • 11. Павлина  |  26.10.2010 в 13:37

      Георги, наложи се да цензурирам коментара. В моя блог не мога да допусна такива обидни квалификации и се надявам да не ми се сърдите. Разбирам, че сте ядосан – и аз бях гневна. Мисля, че поне аз съм направила достатъчно, за да разберат хората що за специалист е д-р Ангелов. Ако в Google се изпишат имената му, тази публикация излиза първа в списъка с резултати.

      Отговор
  • 12. Георги  |  26.10.2010 в 18:59

    На мен лично, не ми е достатъчно.Аз смятам да проверя какви са другите възможности.Тоя от лакомия може и да затрие нечий живот, ако не го е направил вече.

    Отговор
  • 13. Ина  |  12.04.2011 в 23:10

    Присъединявам се! Исках да видя какво пише за този прехвален доктор и мненията съвпадат с моето. Майка ми ходи на безплатен преглед в Александровска болница при доц. Ангелов и не само , че я изплаши , като каза да изчака ,за да говори и с мен, но веднага каза, че е добре да направи незнам какви си изследвания и без тях нищо не можел да каже. Съответно те са около 300 лв. и после обяснява , че след няколко месеца трябва да се повторят и изобщо -влезеш ли във въртележката, няма излизане. Майка ми пита няма ли да я прегледа, а той каза, че за безплатно-толкова и едва ли не -да е благодарна , че изобщо е видяла такова светило като него. Пиша така подробно, за да се предпазят хора, които смятат да ходят при него. Изобщо всичко се въртеше около парите за тези най-модерни изследвания. Здраве и успех на всички

    Отговор
  • 14. Ваня  |  18.04.2011 в 15:44

    Д-р Ангелов веднага връчил на майка ми визитката си и обяснил, че веднага трябва да се оперира. Консултацията с други лекари доказа /2-ма други/, че може да се изчака 4-5
    години, просто е необходимо наблюдение.

    Отговор
  • 15. Toni  |  07.10.2011 в 20:07

    Абсолютно съм съгласна с написаното. Днес попаднах при въпросния лекар. Изобщо не ме погледна, защото бях с направление. Вместо това ми обяснява 15 мин. за съвременните достижения на компютърната диагностика с пряка препратка към това да направя скъпоструващо изследване в частния му кабинет във „Вижън“. В края го попитах ще ме преглежда ли- отговорът: А какво правих досега?Носех пълна история на проследяването на очното ми здраве, защото имам баща с глаукома, а и понякога повишавам очното налягане, но той дори не погледна, макар и от любопитство. Отвратена съм! Да е жива и здрава доц. Петкова. Голям човек и невероятен специалист!

    Отговор
  • 16. Елена  |  24.10.2011 в 9:52

    Въпросният Б. Ангелов (няма да го наричам доктор, защото за мен той е касапин) съсипа зрението на баща ми. През 2004 г. му направи операция, вследствие на която му разруши роговицата. Наскоро научих, че подобни на нашия случай, има още. Така, че НЕ ХОДЕТЕ ПРИ НЕГО! Ако искате да виждате.

    Отговор
    • 17. goodwill  |  24.04.2013 в 12:12

      Касапин е много точно казано. Точно такъв си го представих, като прочетох всичко за тоя преди да пусна двата поста по-долу.

      Важно е хората да бъдат предупредени! Толкова зулуми стигат!!!
      Тоя влюбен до полуда в своите импланти касапин трябва да се спре!

      Отговор
  • 18. негов далечен родственик и 100%ow antikomunist!  |  10.12.2011 в 12:51

    Ами какво да очаквате от син на комунист?!Баща му е ортодоксален комунист,който възхвалява идването на червената армия,което от своя страна показва,че има нещо сбъркано във възприятията си,за добро и зло.
    Жалко само,че са потомци на велик българин,като Златко хайдутин.

    Отговор
    • 19. Лили Стоева  |  11.06.2013 в 10:30

      Не разбрах само , какво общо има комунизма със зрението.Не пишете глупости.Тук става дума за здраве, а не за политика.

      Отговор
  • 20. Терина Петрова  |  03.01.2012 в 14:36

    Доц. Ботьо Ангелов вика всички пациенти в частния си кабинет в близост до държавната болница, не само за да може да взима парите от Здравната каса са нужни и не до там нужни операции, а и за да им взима и получава пари в брой с предлог че са за консумативи и имплатни! В случай, че си затруднен казва, че ще направи половината операция на близкия ти и че ще му обясни, че това е по медицински причини. Освен това държи пациентите на стълбите да чакат с часове. Това са все въпроси, с които би трябвало да се занимание етичната комисия и ръководството на Александровска болница. В държавния кабинет в Консултативната поликлиника се държи грубо с пациентите и ги залъгва да четат статиите му, вместо да преглежда и да даде нормални препоръки какво да се прави.

    Отговор
  • 21. Борис  |  06.03.2012 в 15:33

    Имам същия случай с въпросния „доктор“. Направи две операции за по 1500 лв. за леща на единственото здраво око на майка ми. А защо две – защото първата беше неуспешна, скъса връзки на окото и лещата изпадна, след което сложи втора леща, взе още към 1000 лв от безмислени прегледи в частния си кабинет и мота майка ми 1 год. Като искам да отбележа, че още в самото начало знаеше, че има глаукома. Най-накрая когато зрението съвсем се влоши и каза, че ще трябва операция и на глаукомата, която по всички световни научни постижения за да свърши работа ще трябва да е с имплант за поне 2000 лв.. направих две констултации с офталмолози – д-р Благоева от болница Св. Ана и доц. Петкова от Токуда, като всички са абсолютно категорични, че имплант не е необходим, пораи вида на вече поставената леща. И освен това са в потрес защо първо не неаправил операция за глаукомата преди година, когато положението беше доста по-добро. Сега сме на операция в Токуда с надеждата да е удпешна, тъй като заради пропуснатото време от Ангелов, резултата е неясен, тъй като майка ми е на 86 г. и нерва в следствие на глаукомата е значително увреден. Та това е за въпросния „доктор“ и се замислям да заведа дело за умишлено нанасяне на телесна повреда и да търся компенсации.

    Отговор
  • 22. Иван Петров  |  07.10.2012 в 13:32

    Професор Минчев открай време е известен с престъпните си схеми и отвратително отношение към децата. Само за да запълва легла е готов да ви ужаси с най-страшните диагнози. Вътре в клиниката му е като концлагер, завързват децата, не разрешават посещения на родителите… Добре, че взехме дъщеря си навреме, оказа се, че всичко наговорено от него и екипа му е нагла лъжа.

    Отговор
    • 23. Gurga Pitic  |  13.02.2013 в 19:58

      Бил известен с престъпните си схеми!!Неблагодарно племе, спрете да ръсите глупости в Интернет пространството, а се замислете, че става въпрос за белодробни заболявания при него! Естествено, че ще е стриктен, повечето болести са силно заразни. Били завързвали децата, ако вярвате на медиите, далеч ще стигнете да знаете!

      Отговор
  • 24. 123456  |  23.04.2013 в 18:54

    Ужасена съм от този не може да се нарече „доктор“!Ама защо си мълчим и ходим та му даваме пари на ръка!!Какъв кабинет то в такава кочина не очаквах да влезна и да го чакам три часа за да му поисканите от него 1000лв.за да сложи леща на едното око на дядо ми!Какво да направим та не ни лъжат ,а да ни помагат нали за това човек отива на д-р??Аз нямам думи за порден път в тази Анархия!!!

    Отговор
  • 25. goodwill  |  24.04.2013 в 11:16

    Трябва да сме системни и последователни с такива като този лъжедоктор и псевдодоцент! Мястото му е на Wall Street, не в кабинета. Офталмолог бил? Какъв офталмолог си ти бе аланкоолу!
    Кьорав лекува зрящи?! Да, защото той е заслепен (направо ослепен!) от Мамона!

    Ако искате можем да направим така, че „доцент д-р Ботьо Ангелов“ да стане нарицателно за мошеничество и шарлатания. Имаме потенциала. Какво ще кажете. Аз мога да се ангажирам следващите 10 000 хиляди постинга (не само в Как се пише?), а въобще, из Нета имам предвид, да споменавам името му, без да спестяваме подробности за този безскруполен бизнесмен в докторска кожа.
    Искате ли? 1. Всички приятели х 10 000 хиляди!!!
    2. В кой район оперира този синковец. Щом още прилага остарели методи „око за око“ вместо да помага на ближния си, да слезем за 3-4 години на неговото инфантилно ниво и да го пратим там, където му е мястото.

    Отговор
  • 26. goodwill  |  24.04.2013 в 11:19

    Приятели, готови ли сте да му сложим имплант на Ботьо?

    Отговор
  • 27. Ивайло Ангелов  |  10.06.2013 в 21:07

    През месец април т.г. постъпих с направление №7 и се водех ,че лежа два дни във второ очно отделение на Александровска болница със завеждащ доц д-р Ботьо Ангелов.По епикриза и всички документи се води ,че лекуващ лекар ми е доцента.Но през тези даже три дни,когато бях там ,а и при другите последователни още два контролни прегледа ,въпреки лично отправените към него молби да види поне резултатите за съмнение за глаукома той, ме отпращаше към младите си лекари с вид на стажанти .Държеше се надменно и нервно.В резултат не намери време да говори с мен, а само получих от младите му лекари визитка с неговите домашни телефони и мобилни телефони със съвет да отида във“Вижан“ за платен скъп преглед-около 300 лв.

    Отговор
  • 28. Лили Стоева  |  11.06.2013 в 10:22

    Сигурно мястото на моя коментар не е тук, но бих искала да знаето и моето мнение, независимо дали ще ви хареса или не.Аз ще кажа ИСТИНАТА и само истината за себе си, без да агитирам ЗА или Против доц.Ботьо Ангелов.Д-р Ботьо Ангелов преди 12 години , като асистент, ми направи 3 операции на очите , благодарение на които аз ВИЖДАМ.Може и да не вярвате, но моето късогледство беше – 16 на ляво око и -20 на дясно.На 50 години бях и почти не виждах, даже и с „лупите“ , които носех.Бяха се почвили и т.н. „пердета“ При консултации, някои лекари ме съветваха да чакам да „узреят“. Молех се на всеки очен лекар да ме оперира, но никой не желаеше.Обърнах се и към клиниката на проф.Фьодоров в Албена, отговора беше , че не оперират пациенти с повече от -12 диоптъра.В един щастлив за мен ден ПОНЕДЕЛНИК се наредих на опашката от чакащи пациенти с направление № 7 пред кабинет, за който ми казаха , че има очен лекар.Не знаех нищо за лекарите в кабинета.Просто стоях и чаках пред поредния кабинет с МОЛБАТА да ме оперира някой, защото си бях вече сляпа и единствената надежда и шанс беше операцията.Приеха ме в кабинета, направиха ми прегледа и д-р Ангелов ми определи дата за ОПЕРАЦИЯ в петък , без да съм казала изобщо нещо по МОЛБАТА ми за операция.Значи е била спешна и необходима.А благодарение на смелостта , сигурността и златните ръце на д-р Ангелов аз вече 12 години съм без очила и се радвам на добро зрение.Въпреки 63 годишната си възраст гледам и чета от близо без очила, а късогледството ми е -2,5/-3,0 диоптъра.Разбирате , че човека, лекаря който ми е дал този шанс за мен е НАЙ-ДОБРИЯ.Благодаря доцент Ангелов за очите, който ми дадохте !!!

    Отговор

Вашият коментар

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Как се пише?

Категории

Блогът е включен в

Блогосфера
Информ@Лично

Въведете своя имейл адрес в полето долу и натиснете бутона, за да се абонирате за публикациите в блога.

Join 365 other followers

Лиценз

Creative Commons License
Всички публикации в блога са под лиценза Криейтив Комънс: признание–некомерсиално–без производни произведения 2.5 България

Суха статистика

  • 723,048 посещения

