Похвално, PlayTime!

22.08.2009 at 12:54 1 Коментар

От четири години моят интернет доставчик е PlayTime (преди това Homelan) и досега не съм имала оплаквания от обслужването, но преди два дни се почувствах като специален клиент. Връзката пропадна изведнъж и на мене ми настръхнаха косите, защото същия ден завършихме ремонта на стаята, кабелът беше надлежно зазидан (преди това стана жертва при смяната на дограмата и се наложи да му свържат двата края), тапетите – залепени, ламинатът – поставен.

Проблемът се оказа малко по-сложен от обикновено, но за моя радост извън къщи. За едно денонощие беше отстранен. Всъщност – вероятно за около 17 часа, но аз нямаше как да го установя, защото не си бях у дома. През това време една девойка от PlayTime ми се обади три или четири пъти на домашния и на мобилния телефон, за да ме осведоми какво се прави по въпроса и докъде са стигнали нейните колеги. А аз се чувствах обгрижена – колко му трябва на един клиент!

Похвално, PlayTime! Приятно съм изненадана. Аз ви го казах по телефона, но нека да го има и черно на бяло.

Entry filed under: Някакви такива.

Предремонтно Безсилието на силните думи

има 1 коментар Add your own

  • 1. velqn  |  11.11.2009 в 18:14

    Аз също използвам PlayTime вече 2 години, просто няма такъв перфектен доставчик!

    Отговор

Вашият коментар

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Как се пише?

Категории

Блогът е включен в

Блогосфера
Информ@Лично

Въведете своя имейл адрес в полето долу и натиснете бутона, за да се абонирате за публикациите в блога.

Join 391 other followers

Лиценз

Creative Commons License
Всички публикации в блога са под лиценза Криейтив Комънс: признание–некомерсиално–без производни произведения 2.5 България

Суха статистика

  • 889,019 посещения

