Шест малки неща, които ме правят щастлива

27.07.2009 at 22:46 3 коментара

Най-неочаквано Светлина ме въвлече в играта, започната от Бу. Не е лесна. Поне аз доста мислих, преди да определя тези шест неща:

1. Да чувам от Божена “Обичам те, мамо!”. Това всъщност е малко-голямо нещо :).

2. Гошо да ми каже виц или лаф, за който се е сетил съвсем спонтанно, във връзка с някаква случка или ситуация. Да речем, купуваме сирене смес, а той се сеща за диалог между клиент и продавач:
– Това сирене смес ли е?
– Да, от млякото на няколко крави.

За 12 години мъжът ми още не е успял да сподели с мен всички “глупотевини” (както той ги нарича) от репертоара си и току ме изненадва.

3. Да се разхождам съвсем сама по улиците на непознат град в чужбина, да разглеждам забележителностите му, да пътувам в обществения транспорт, въоръжена с карта – това ми създава приятното усещане, че успешно се ориентирам в непозната обстановка.

4. Да върша някаква техническа работа на компютъра на фона на приятна музика.

5. Да влизам в три магазинчета, които са близо до къщи (едното все още се нарича денонощно, нищо че пуска кепенците към 21 часа, второто е за дрехи, а третото – дрогерия). Имам си приказка с продавачките – много са мили и понякога просто си бъбрим.

6. Когато съм на село, да откъсна домат от градината, да го измия на чешмата отвън, а после да седна на стъпалата и да го изям, докато пази слънчевата топлина в себе си.

Ако някой чете това и много, ама много иска да сподели кои шест неважни неща го правят щастлив, нека се чувства поканен от мен :).

П.П. Толкова мислих, и пак пропуснах нещо, което ми доставя голяма радост: да пиша по разни малки езикови проблеми, да правя справки в речниците, да събирам информация от различни места. Така нещата се проясняват и самата аз си изработвам становище по въпроса.

Entry filed under: Някакви такива.

Донемайкъде бях изненадана Предремонтно

3 коментара Add your own

  • 1. Svetlina  |  20.08.2009 в 22:53

    О!
    Отпуската свърши и какво намирам? Само щастливи хора :)
    Моят баща също се класира по точка 2. И съм убедена, че това е нещо, без което не мога да живея.
    А по точка 6 мога и ода да напиша :)))
    Мерси, че се включи в предизивкателството. Защото игра то не е. Щастието е чувство. Споделянето на чувства е всичко друго освен игра.

    Отговор
  • 2. Павлина  |  22.08.2009 в 8:39

    За домата – това сигурно е реминисценция от детството ми. Ако не бях израсла на село, точка 6 щеше да изглежда другояче :).

    Отговор
  • 3. Bayse  |  08.11.2009 в 22:18

    1. Да знам, че моите близки са живи и здрави.
    2. Сутрин, преди да тръгна на работа да се погледна в оггледалото, да се усмихна (въпреки новата бръчка) и да си кажа “Дянят ще бъде хубав!”
    3. За щастие и в България, и в Белгия работата ми е свързана с пътуване – обожавам да се наслаждавам на изгрева, на промените в природните картини всеки сезон, на красивите къщи и красиви градини…
    4. Да отворя пощата си в abv.bg и да прочета писмата от приятели.
    5. Да бъда посрещната с усмивка от моите ученици (сега това страшно много ми липсва).
    6. Всяко връщане в България.

    Отговор

Вашият коментар

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Как се пише?

Категории

Последни коментари

Боян Георгиев on Езикови питанки
Педант on Да слеем, да полуслеем или да…
Павлина on Езикови питанки
Светлана Йорданова Д… on Езикови питанки
Павлина on Езикови питанки
Катинка Диковска on Езикови питанки

Блогът е включен в

Блогосфера
Информ@Лично

Въведете своя имейл адрес в полето долу и натиснете бутона, за да се абонирате за публикациите в блога.

Join 382 other followers

Лиценз

Creative Commons License
Всички публикации в блога са под лиценза Криейтив Комънс: признание–некомерсиално–без производни произведения 2.5 България

Суха статистика

  • 809,523 посещения

